Polityka jakości

Celem Polityki Jakości firmy P.U.H. KOMFORT Sp. z o. o. jest osiągnięcie zadowolenia Klientów oraz nieustające prace nad doskonaleniem funkcjonowania firmy.

Oferowane przez firmę P.U.H. KOMFORT Sp. z o. o. usługi stoją na najwyższym poziomie technicznym, a możliwe jest to dzięki podjęciu następujących działań:

- zwiększenie ilości umów
- redukcja reklamacji
- zwiększenie nakładów na inwestycje
- systematyczne szkolenie pracowników, podnoszące ich kwalifikacje i poczucie satysfakcji
z wykonywanej pracy
- wypełnianie obowiązków wynikających z aktów prawnych
- doskonalenie systemu zarządzania


Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, analizując jego potrzeby i wymagania. Służymy pomocą i doradztwem w zakresie utrzymania instalacji wentylacyjnych w nienagannej czystości.
Największą wartością i miernikiem zaangażowania jest dla nas zadowolenie Klienta.

Cała załoga firmy pracuje w ramach systemu zapewnienia jakości. Pracownicy znają przesłanie Polityki Jakości, realizując jej postanowienia na co dzień – każdy na własnym stanowisku pracy. Każdy z pracowników dokłada wszelkich starań w celu doskonalenia usług i zdefiniowanych Procesów.
 

Zobacz naszą Politykę Jakości oraz rekomendacje

Polityka jakości
Rekomendacje

 

• P.U.H. KOMFORT Sp. z o.o.  Biuro handlowe: ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa    projekt strony artso.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
OK